Praleisti navigacijos meniu

Šeimos Santykių Institutas

In English
Naujienos

Rizikingas vaikų elgesys ugdymo įstaigoje: koks mano vaidmuo?

Mokykla yra erdvė, kurioje visos dalyvaujančios pusės - tiek vaikai, tiek tėvai, tiek mokytojai – tikisi, kad pavyks užmegzti bendradarbiaujantį ryšį, padėsiantį vaikui tapti savarankišku, aktyviu, kūrybingu, atsakingu, pilietišku suaugusiuoju.


Tačiau pasitaiko, kad ugdymo įstaigų specialistai susiduria su sunkumais, kuomet vaikai, augantys padidinto streso sąlygose dėl įvairių šeimos, tėvų asmeninių, sveikatos, socialinių, ekonominių sunkumų, ar patiriamų šeimos krizių, turi mokymosi, emocinių ir elgesio sunkumų.

Ugdymo įstaigų specialistai susiduria su sunkumais:

  • atpažįstant, kokie mokinių sunkumai slypi už jų iššaukiančio elgesio,
  • pastebint pirmuosius konfliktinių situacijų požymius,
  • valdant sudėtingas situacijas klasėje,
  • motyvuojant vaikus ir tėvus bendradarbiauti, palaikant pozityvų (o ne atstumiantį) santykį su jais.

2017 m. kovo mėn. prasidėjo pirmieji 4 dienų (32 ak. val.) mokymai skirti švietimo pagalbos, visuomenės sveikatos specialistams ir pedagogams, dirbantiems ugdymo institucijose. Specialistų profesinę kompetenciją didinantys mokymai organizuojami įgyvendinant projektą „Vaikų psichikos sveikatos gerinimas: mokomės spręsti sunkumus kartu“ (finansuoja Valstybinis visuomenės sveikatos stiprinimo fondas).

Mokymų programą išklausys daugiau kaip 60 specialistų iš Kauno m., Kauno raj., Jonavos raj., Kaišiadorių raj., Raseinių raj., Prienų raj., Kėdainių raj.. Mokymų dalyviai sužinos, kokios yra vaikų elgesio ir emocijų sunkumų priežastys, kaip kurti pozityvius santykius su vaikais, turinčiais mokymosi, emocinių ir elgesio sunkumų, mokysis sudėtingų situacijų klasėje valdymo įgūdžių bei kaip palaikyti tėvų ir mokytojų tarpusavio bendradarbiavimą. 

Psichologinė pagalba internetu

Skype
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net) Įveskite raidės iš paveiksliuko.